ZESPÓŁ SZKOLNO - PRZEDSZKOLNY W WOŁOWICACH

SAMORZĄDOWE PRZEDSZKOLE NR 2 W WOŁOWICACH

„Puchar Św. Jadwigi po raz drugi w Wołowicach!”

Poniżej publikujemy fragmenty relacji uczestników  wycieczki do Sandomierza:

„W Sandomierzu było bardzo fajnie. Widzieliśmy wiele ciekawych rzeczy, m.in. Dom Długosza, kościół św. Jakuba, mumię wojewodzianki, kościół Ducha Świętego, Bazylikę Narodzenia NMP, ucho igielne, Bramę Opatowską, pierścień z krzemieniem pasiastym. Przespacerowaliśmy się podziemną trasą. Moją ulubioną atrakcją był Dom Długosza, w którym mogliśmy zobaczyć piękne rzeźby, meble oraz obrazy. Najstarsze z nich pochodziły z XIII w.”

( Zofia Brzezińska, kl. 6)

„ Wyruszyliśmy w stronę Sandomierza 3 grudnia 2018 r. Wszyscy byliśmy w dobrych humorach. Dojechaliśmy na godz. 11.00. (…) Po mszy św. Zwiedziliśmy od razu katedrę i poszliśmy do hotelu „Ciżemka” na pyszny obiad. Po jedzeniu przyszła do nas pani przewodnik, która oprowadzała nas w ciągu całego pobytu. (…)

Cały wyjazd bardzo mi się podobał, bo był ciekawy, historyczny, pouczający, towarzyski i emocjonujący. Chciałbym pozdrowić ks. prałata Zdzisława Sochackiego - fundatora wyjazdu, naszego opiekuna  pana Piotra Kazimierczaka, panią dyrektor Stanisławę Buczek – organizatorkę konkursu i wszystkie inne osoby uczestniczące w tym wyjeździe.”

( Michał Bentkowski, kl. 5b )

„ W dniach 3 i 4 grudnia pojechaliśmy na wycieczkę do Sandomierza. Wyjazd ten był nagrodą dla zwycięskiej drużyny w Konkursie „Kocham Polskę” zorganizowanym przez Szkołę Podstawową im. Królowej Jadwigi w Kaszowie.

Podczas tych dwóch dni mogliśmy zwiedzać Sandomierz wraz z naszymi opiekunami. (…) Najbardziej podobało mi się w Domu Długosza, ponieważ było w nim wiele pięknych eksponatów. Widziałem tam starą mapę, lustro ze srebra, obrazy, sztućce, narzędzia i kafelki.

Bardzo się cieszę, że mogłem wziąć udział w tej wycieczce i dowiedzieć się o historii naszego kraju i Sandomierza. Na wycieczce panowała miła atmosfera, wszyscy byli bardzo życzliwi i opiekuńczy. Dziękuję wszystkim sponsorom i opiekunom za ten dobrze spędzony czas.”

( Michał Wojtyto, kl. 5b )

Serdecznie gratulujemy wygranej naszym uczniom i ich opiekunowi, cieszymy się, że wycieczka była udana i życzymy podobnych sukcesów w przyszłości.