ZESPÓŁ SZKOLNO - PRZEDSZKOLNY W WOŁOWICACH

SAMORZĄDOWE PRZEDSZKOLE NR 2 W WOŁOWICACH

Wycieczka do Sandomierza i w Góry Świętokrzyskie w oczach uczniów

Z wycieczki szkolnej do Sandomierza najbardziej utkwiło nam w pamięci to, jak dorwała nas ulewa i w autokarze suszyliśmy ubrania. Bardzo podobało nam się Muzeum Ojca Mateusza, kupowanie pamiątek, wejście na Święty Krzyż i podróż meleksami. W wolnym czasie, na sandomierskim rynku, jedliśmy pyszne gofry. Szkoda tylko, że ze względu na pogodę nie mogliśmy wejść do wąwozu Królowej Jadwigi.
Ania K., Ania Z., kl. 6

Wycieczka do Sandomierza bardzo nam się podobała, bo zwiedziliśmy zabytkowe kościoły, jedną z najstarszych szkół w Polsce, Muzeum Ojca Mateusza, Podziemną Trasę Turystyczną - tam byliśmy prawie 12 m pod ziemią. Wyszliśmy w Góry Pieprzowe i oglądaliśmy tamtejszą roślinność. Na rynku kupiliśmy sobie pamiątki i coś do jedzenia.
Julia, Oliwia, kl. 6

Podczas wycieczki do Sandomierza podobało nam się Muzeum Ojca Mateusza, Rynek, podziemia miasta oraz schronisko PTTK. Bardzo przyjemnie było w pięknym zamku Krzyżtopór. Ciekawe były także Góry Pieprzowe i zjazd meleksami ze Świętego Krzyża.
Krzysiek, Witek, kl. 6

Wycieczka do Sandomierza była bardzo ciekawa, zwłaszcza legendy i ciekawostki o tym miejscu. Podobała nam się podróż z przewodnikiem, który opowiedział wiele historii związanych z miastem. Bardzo przyjemnie się go słuchało. Podczas pobytu w Górach Pieprzowych zaskoczyła nas ulewa. Na tej wycieczce było wiele atrakcji i wiele do zwiedzania.